Ofemeie’s Weblog
nu te judeca nimeni aici!

JURNALUL UNUI BARBAT DE PESTE 40 DE ANI

Din cauza serviciului meu sedentar si in consecinta acumularii de grasime pe burta,compania mi-a oferit un serviciu de antrenament personal intr-o sala de sport.Am acceptat bucuros si m-am dus sa ma programez.Mi-au dat o instructoare personala pe care o cheama NADIA,o profa sculpturala de 26 ani,model de echipament sportiv.Ea mi-a explicat ca ar fi util sa-mi notez intr-un carnetel experientele pt. a putea observa eu progresul.Zis si facut si acum as vrea sa impartasesc cu voi.
PRIMA ZI

M-am sculat la 6 dimineata cum stabilisea.Destul de greu,dar am ajuns la sala si am vazut ca Nadia ma astepta.Parea o zeita greaca,ochii verzi si un suras urias cu buze carnoase si spectaculoase.Mi-a facut un tur de sala,mi-a aratat aparatele si mi-a masurat pulsul dupa 5min. cu bicicleta.Si-a facut griji pt.ca i s-a parut ca era prea accelerat dar am profitat sa-i fac un compliment si i-am zis ca e din cauza ei pt. ca purta un costum de licra care-i intra in poponet.Nadia ma mentinea motivat sa-mi fac abdominalele in ciuda durerii mele de abdomen.

A DOUA ZI

Am baut 2 cesti de cafea si intr-un final am reusit sa ies din casa.Nadia m-a pus sa ma intind cu fata in sus,m-a pus sa ridic o bara grea de metal si apoi s-a hazardat sa-i mai puna niste greutati!Pe banda de alergat picioarele imi erau cam moi dar am reusit sa fac un kilometru.Surasul ei aprobator si ochiadele ei au facut sa merite osteneala. Ma simteam grozav,era o viata noua!

A TREIA ZI

Singurul mod in care am putut sa-mi spal dintii a fost punand periuta de dinti pe chiuveta si mutandu-mi capul dintr-o parte in alta.Cred ca am o hernie abdominala.Sa conduc n-a fost deloc usor,pentru a frana masina ma dureau si flocii din cur.Am parcat deasupra unei motociclete de livrare la domiciliu.Nadia si-a pierdut un pic rabdarea cu mine pt. ca considera ca strigatele mele deranjau pe ceilalti.Ca sa fiu sincer vocea ei mi se parea cam acuta asa devreme dimineata cand ridica tonul devenea nazala…si suparatoare.Ma dor coaiele cand merg pe banda alergatoare si in consecinta Nadia m-a mutat la scara.Ma intreb de ce mama dracului ar inventa cineva asa o masina care sa faca ceva ce a devenit demodat odata cu aparitia lifturilor!Ea mi-a zis ca o sa ma ajute sa fiu in forma si sa ma bucur de viata.Alta imbecilitate de-a ei!

A PATRA ZI

Nadia ma astepta cu nenorocitii ei ochi verzi sfredelindu-ma ca un pumnal si cu surasul batjocoritor stil Jack Nicholson in Batman.N-am putut evita sa ajung cu 30 minute intarziere,fix timpul de cat am avut nevoie sa -mi leg sireturile la adidasi.Cretina m-a pus sa lucrez la aparate dar cand a fost un pic neatenta am fugit sa ma ascund in baie.A trimis alt instructor dupa mine si drept pedeapsa m-a pus sa vaslesc si…mi-a scapat un partz pe care l-a auzit toata sala.

A CINCEA ZI

O urasc pe Nadia mai mult decat pe orice alta fiinta!Anemica da rahat,cu buzele ei cu colagen,blonda fara creier!Daca as mai avea o bucatica din corp care sa nu ma doara i-as trage suturi in fund,mama ei de dobitoaca!A vrut sa-mi lucrez tricepsii,eu nu am tricepsi!!!Bicicleta m-a facut sa lesin si m-am trezit pe patul unei nutritioniste,alta slabanoaga imbecila care mi-a dat o lectie de alimentatie sanatoasa.Nenorocita ,habar nu are ce inseamna sa-ti fie foame!
De ce naiba n-am avut parte de un curs mai linistit cum ar fi de coafura sau bucatarie?!

Niciun răspuns to “JURNALUL UNUI BARBAT DE PESTE 40 DE ANI”

Lasă un comentariu